اخبار تکنولوژی

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آیفون ۱۲

هر از چند گاهی اخبار جدیدی درباره‌ی گوشی‌های سری آیفون ۱۲ منتشر می‌شود. ما هم سعی می‌کنیم تمامی اخبار مربوط به آنها را تا آخرین لحظه در سایت برتر دیجیتال پوشش دهیم. پس این صفحه را در مرورگر خود بوکمارک کنید تا از جدیدترین اطلاعات پیرامون آنها باخبر شوید.

 

طراحی

تمامی محتویات و قطعاتی که در حال حاضر در ناچ قرار دارند، در حاشیه مشکی رنگ بالای نمایشگر جای‌گیری خواهند شد. بر اساس تصویر منتشر شده، در نوار بالای نمایشگر حسگر دوربین IR، سنسور تشخیص‌دهنده نقطه به نقطه، اسپیکر و دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی حضور یافته‌اند. ضمن اینکه حاشیه‌های اطراف و پایین صفحه نمایش هم در مقایسه با حاشیه‌های موجود در آیفون‌های فعلی بزرگتر شده‌اند.

یک عکس دیگر هم نشان می‌دهد که اسلات سیمکارت همچنان در سمت راست گوشی قرار گرفته است. علاوه‌براین، شایعه شده است که اطراف آیفون ۱۲ صاف خواهد بود. جدیدترین اخبار غیررسمی هم دال بر این است که، دستگاه iPhone 12 Pro با نمایشگر ۶٫۷ اینچی به دوربینی که از فناوری ثابت‌سازی بهره می‌برد، مجهز خواهد بود. طبق گفته‌ها، احتمالا هر دو تلفن همراه دارای پسوند Pro، مجهز به سنسور ToF سه بعدی باشند.

 

طراحی نهایی گوشی‌های سری آیفون ۱۲

براساس امکانات منتشر شده از نمایشگر (که در مطالب بالا توضیح دادیم) و تصاویر آزمایشی که از گوشی‌های سری iPhone 12 فاش شده، کانال یوتیوبی EverythingApplePro توانسته رندرهای 3D از این گوشی‌ها طراحی کند. آن‌طور که مشخص است، پرچمداران جدید دنیای iOS دارای شیوه طراحی مربعی شکل (شبیه iPad Pro) خواهند بود.

چیزی که در شایعات پیشین شنیده بودیم، نشان می‌داد که ویژگی Smart Connector در آیفون‌های سری ۱۲ وجود خواهد داشت؛ ولی گویا این مورد از آخرین رندرها حذف شده ولی برخی منابع آگاه ادعا کرده‌اند که اپل می‌خواهد آن را به عنوان یک آپشن در آیفون‌های بدون پورت به کار گیرد.

برای مطالعه ادامه مطلب روی عبارتiPhone 12 کلیک کنید.

  • برتر دیجیتال
  • ۰
  • ۰

1591206176885.png


امروز با معرفی یک اپلیکیشن کاربردی دیگر به نام Microsoft Authenticator همراه شما هستیم پس تا انتهای مطلب همراه برتر دیجیتال باشید.

امروزه امنیت سایبری یکی از مهمترین مباحث استفاده از فضای مجازی است که متأسفانه توسط بسیاری از کاربران نادیده گرفته می‌شود و افراد زیادی به آن توجه نمی‌کنند. با توجه به اینکه کاربران اینترنتی داده‌ها و اطلاعات بسیاری را در فضاهای ابری و حتی حساب‌های کاربری خود ذخیره می‌کنند، شرکت‌های مختلف و بزرگ دنیای فناوری اطلاعات سعی کرده‌اند با ارائه اپلیکیشن‌های متعدد یک گام مؤثر در ارتقای امنیت محصولاتشان بردارند.

در این میان، مایکروسافت با تولید اپلیکیشن Microsoft Authenticator شیوه تأیید دو مرحله‌ای را وارد مرحله جدیدی کرده و برای تک‌تک اکانت‌هایی که کاربران دارند، امکانی را به وجود آورده تا رمز تأیید دو مرحله‌ای ایجاد گردد.
 

معرفی اپلیکیشن Microsoft Authenticator

معرفی اپلیکیشن Microsoft Authenticator
اپلیکیشن Microsoft Authenticator یکی از محصولات تیم نرم‌افزاری Microsoft Corporation می‌باشد که با هدف افزایش امنیت کاربران تولید شده است. برای استفاده از این برنامه فقط کافی است آن را از گوگل پلی استور یا اپ‌استور اپل دانلود کرده و وارد حساب کاربری مایکروسافت شوید.

در ادامه، از این به بعد هر وقت می‌خواستید وارد یک اپلیکیشن شوید، فقط کافی است اعلان به نمایش درآمده در این نرم‌افزار و رمز (اثر انگشت، Face ID و . . .) را تأیید کنید و وارد اکانت شوید. در ضمن، تنظیمات امنیتی چندانی ندارد و محیط نرم‌افزاری آن بسیار ساده می‌باشد.

برای مطالعه ادامه مطلب روی عبارت اپلیکیشن Microsoft Authenticator کلیک کنید.

  • برتر دیجیتال
  • ۰
  • ۰

the-last-of-us-2-6-400x400.jpg

بازی The Last of Us 2 یکی از مهمترین بازی‌های اختصاصی پلی‌استیشن ۴ می‌باشد. نسخه اولیه این بازی محصولی مدرن و کلاسیک و ساخته شده توسط Naughty Dog است و ورژن دوم آن احتمالاً همچون نسخه اول موفق خواهد بود. حالا سونی به تازگی جزئیاتی از این بازی منتشر کرده که در ادامه به متداول‌ترین سؤالات پیرامون آن می‌پردازیم پس با برتر دیجیتال همراه باشید.

تاریخ عرضه بازی The Last of Us 2 چه زمانی است؟

این بازی در روز جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ در سرتاسر جهان عرضه خواهد شد. البته طبق آخرین خبرها، این بازی در بعضی از کشورهای خاورمیانه از جمله عربستان سعودی و امارات بن شده است. یعنی امکان خرید آن به صورت پیش پرداخت از طریق PlayStation Store مقدور نبوده و همچنین از طریق مجاری رسمی نیز فروش این بازی در این کشورها غیرمجاز اعلام شده است. دلیل این کار هم ظاهرا به خاطر مسائل LGBT بودن الی می‌باشد.

آیا در صورت پیش سفارش این بازی، امتیازی دریافت خواهیم کرد؟

بله. اگر برای The Last of Us Part 2 پیش سفارش ثبت کنید، در خودِ بازی امتیازاتی دریافت خواهید کرد که عبارتند از امکانات مربوط به ارتقای مهمات و راهنمای آموزش دستی. به علاوه، پیش سفارش از طریق فروشگاه پلی‌استیشن نیز یک آواتار PSN اختصاصی نصیبتان خواهد کرد.

برای مطالعه ادامه مطلب روی عبارت بازی The Last of Us 2 کلیک کنید.

  • برتر دیجیتال
  • ۰
  • ۰

How-to-transfer-old-WhatsApp-chats-to-your-new-smartphone-4-400x400.jpg

احتمالا برایتان پیش آمده است که با گوشی جدیدی وارد حساب واتس‌اپ خود شده‌اید ولی پیام‌های قدیمی‌تان برایتان نمایش داده نشده است. متاسفانه، در واتس‌اپ پیغام‌های قدیمی به طور خودکار انتقال داده نمی‌شوند. ما در این مقاله سعی می‌کنیم چگونگی انتقال اطلاعات واتس‌اپ به گوشی جدید را برایتان آموزش دهیم؛ پس با برتر دیجیتال همراه باشید.
۱. بکاپ‌گیری با گوگل درایو و بازیابی پیام‌ها

نسخه‌های جدید واتس‌اپ حاوی ویژگی بکاپ‌گیری به وسیله گوگل درایو هستند؛ این یعنی فرآیند انتقال پیام‌های واتس‌اپ کاربران به گوشی‌های دیگر آسان‌تر از گذشته شده است.

برای انتقال اطلاعات واتس‌اپ به گوشی جدید کارهای زیر را انجام دهید:
 

  • سه نقطه موجود در گوشه بالا سمت چپ را لمس کنید. وارد قسمت تنظیمات (Settings) شوید؛ حال به قسمت گفتگوها (Chats) و در نهایت بکاپ‌گیری از گفتگوها (Chat Backup) بروید.
  • در این قسمت می‌توانید از چت‌های خود به صورت دستی بک‌اپ تهیه نمایید؛ همچنین می‌توانید تنظیم کنید که به طور مداوم و در بازه‌های زمانی مختلف، به‌طور خودکار فایل پشتیبان ایجاد شود. در این صورت، وقتی واتس‌اپ دوباره نصب می‌شود، از شما درخواست می‌کند تا گفتگوها و فایل‌های چند رسانه‌ای قدیمی‌تان را از گوگل درایو بازیابی کنید.
  • در نهایت چت‌ها و مخاطبین به سرعت در اپلیکیشن ظاهر می‌شوند؛ محتواهای چند رسانه‌ای نیز در پس‌زمینه شروع به دانلود شدن خواهند کرد.

روش گفته شده یکی از راهکارهای معمول جهت بازیابی اطلاعات واتس‌اپ هنگام تعویض گوشی‌های هوشمند است.

برای مطالعه ادامه مطلب روی عبارت انتقال اطلاعات واتس‌اپ به گوشی جدید کلیک کنید.

  • برتر دیجیتال