اخبار تکنولوژی

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

امروزه گوشی‌های هوشمند نه فقط یک لنز، بلکه چندین لنز در جلو و عقب دارند. اما سؤالی که مطرح می‌شود، این است: چگونه باید یک تلفن همراه که دوربین مناسب و با کیفیتی دارد را انتخاب کنیم؟ برای پاسخ دادن به این سؤال، حتماً مقاله راهنمای خرید بهترین دوربین گوشی را مطالعه کرده و با برتر دیجیتال همراه باشید.

  • برتر دیجیتال
  • ۰
  • ۰

یکی از مشکلات اساسی سیستم عامل‌ها، به خصوص اندروید این است که پس از چندین ماه استفاده کُند می‌شوند بنابراین از جمله سؤالاتی که افراد مدام در اینترنت مطرح می‌کنند این است: چگونه باعث افزایش سرعت گوشی اندرویدی خود را شویم؟. مطمئناً کاهش سرعت و عملکرد نامناسب پس از خرید یک گوشی بالارده و با بهترین امکانات، یک اتفاق ناگوار است. تلفن‌های همراه با سخت‌افزارها و امکانات معمولی‌تر، اکثر اوقات بیشتر با چنین مشکلی مواجه می‌شوند. حالا امروز در برتر دیجیتال می‌خواهیم راهکارهای افزایش سرعت گوشی اندرویدی و از بین بردن لاگ را به شما آموزش دهیم؛ پس برای خواندن مقاله افزایش سرعت گوشی با ما همراه باشید.

  • برتر دیجیتال
  • ۰
  • ۰

 در این مقاله قصد داریم شما را با ۵ گوشی که دارای قویترین باتری موبایل 2020 هستند، آشنا سازیم. مسلما عمر باتری یکی از مهم ترین فاکتورهای خرید گوشی هوشمند است. اگر گوشی هوشمندی که می خرید عمر باتری مناسبی نداشته باشد و وقتی همراه شماست خاموش شود، چه فایده‌ای جز یک شی همراه بی مصرف خواهد داشت؟

 

بدون شک هیچ کس نمی‌خواهد گوشی موبایلی داشته باشد که حتی یک روز هم بدون نیاز به شارژ مجدد دوام نمی‌آورد! علاوه بر این برخی افراد می‌خواهند خیال خود را از بابت باتری در هنگام خرید گوشی راحت کنند! اگر شما نیز از آن دسته افراد هستید، پس حتما این ۵ گوشی را که به عقیده کارشناسان برتر دیجیتال قویترین باتری موبایل 2020 را دارا می‌باشند، برای خرید در نظر بگیرید.

معرفی ۵ گوشی دارای قویترین باتری موبایل 2020

۱- Realme 6i

Realme 6i قویترین باتری موبایل 2020

گوشی‌های هوشمند زیادی وجود دارند که در نگه داری شارژ باتری خوب عمل می‌کنند. یکی از آنها گوشی Realme 6i می‌باشد. Realme 6i دارای بالاترین میزان شارژدهی میان گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۲۰ است و به همین دلیل در صدر لیست ما به عنوان قویترین باتری موبایل ۲۰۲۰ قرار گرفته است. Realme 6i با داشتن نمایشگری با رزولوشن HD، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر و پردازنده بهینه شده و کم مصرف Mediatek Helio G80 می‌تواند با استفاده معمولی تا ۳ روز دوام بیاورد.

این گوشی از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. استقامت باتری گوشی Realme 6i برابر با ۱۸۶ ساعت می‌باشد که رقمی فوق العاده قابل توجه است. با یکبار شارژ کامل Realme 6i می‌توانید ۳۴ ساعت و ۵۹ دقیقه با اینترنت به مکالمه بپردازید، ۲۹ ساعت و ۵۹ دقیقه وبگردی کنید و یا ۲۰ ساعت و ۵۵ دقیقه فیلم تماشا کنید. گوشی های شرکت Realm در کشورمان کمیاب هستند ولی بزودی این گوشی ها را می‌توانید با گارانتی رسمی از سایت برتر دیجیتال تهیه فرمایید.

برای مطالعه ادامه مطلب روی عبارت قویترین باتری موبایل 2020 : معرفی ۵ گوشی با باتری قوی کلیک کنید.

  • برتر دیجیتال