اخبار تکنولوژی

۶ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

  

شماره مدل‌ها و پارت نامبرهای آیفون 12

محصولات شرکت اپل به خصوص گوشی‌های آیفون در ایران طرفداران بسیار زیادی دارند. آیفون ۱۲ نسخۀ استاندارد سری جدید است که در اکتبر ۲۰۲۰ میلادی معرفی و عرضه گردید. در این سری، چهار شماره مدل آیفون ۱۲ برای گستره وسیعی از کاربران ساخته شد. سری استاندارد آیفون ۱۲ با نمایشگر ۶٫۱ اینچی از همان صفحه نمایش آیفون ۱۲ پرو استفاده می‌کند. در واقع تفاوت بسیار کمی از نظر سخت‌افزاری بین این گوشی‌ها وجود دارد. قیمت این محصول از ۷۹۹ دلار یا ۸۲۹ دلار برای نسخه بدون قفل شروع می‌شود.

شما می‌توانید با کلیک بر لینک مشخص شده، اطلاعات بیشتری را در این زمینه به دست آورید. اگر سوالی در رابطه با شماره مدل‌ها و پارت نامبرهای آیفون 12 دارید، می‌توانید در بخش دیدگاه‌ و نظرات با ما در میان بگذارید.

  • برتر دیجیتال
  • ۰
  • ۰

آیا ارسال پیام در واتساپ بدون ذخیره شماره امکان پذیر است؟

واتسآپ یکی از اپلیکیشن‌هایی است که شما می‌توانید پس از اضافه نمودن شماره تماس‌ها به دفترچه تلفن از طریق ارسال تماس ویدیویی، پیام صوتی یا متنی با دیگران ارتباط برقرار کنید. گاهی ممکن است، این کار کمی آزار دهنده باشد، چون شما باید در ابتدا شماره تماس فرد مورد نظر را در دفترچه تلفن ذخیره کنید. در صورتی که گاهی، شما فقط می‌خواهید چند پیام کوتاه ارسال کنید. نکته دیگر این است که برخی افراد می‌خواهند بدون رویت شماره تماس به دیگران پیام دهند.

در همین ابتدا بهتر است صادقانه این نکته را بگوییم: ارسال پیام در واتساپ بدون رویت شماره تماس امکان پذیر نیست! چون شناسه اصلی ارسال کننده و دریافت کننده پیام، شماره موبایل است و مانند تلگرام، شناسه دیگری مانند id برای فرستنده و دریافت کننده پیام وجود ندارد. بنابراین، ارسال پیام بدون ذخیره شماره تماس طرف مقابل در لیست مخاطبین تنها کاریست که شما می‌توانید انجام دهید. به حالت پیام دادن در واتساپ بدون ذخیره شماره، ارسال پیام ناشناس در واتساپ گفته می‌شود.

شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات کامل درباره این ترفند در واتسآپ، لینک مشخص شده در بالا را کلیک کنید و مطلب منتشر شده در وبلاگ برتر دیجیتال را مطالعه کنید.

  • برتر دیجیتال
  • ۰
  • ۰

 ترفندهای تلگرام

امنیت بالای تلگرام در مقایسه با واتسآپ و ویژگی‌های کاربردی و نوآورانه این شبکه اجتماعی موجب شده است که افراد زیادی استفاده از این کانال ارتباطی را ترجیح دهند. ما در سایت برتر دیجیتال یک لیست ۵۲ تایی از رازهای تلگرام را آماده کرده‌ایم تا شما بتوانید با کمک آن‌ها بیشترین استفاده را از این شبکه اجتماعی داشته باشید. شما می‌توانید در این مطلب منتشر شده با جدیدترین و بروزترین ترفندها و کلک‌های تلگرام آشنا شوید.

  • برتر دیجیتال
  • ۰
  • ۰


فروش اقساطی موبایل در تبریز

اگر می‌خواهید یک گوشی جدید به شکل اقساطی خریداری کنید به برتر دیجیتال خوش آمدید! برتر دیجیتال در طرح فروش اقساطی موبایل تبریز، امکان خرید اقساطی گوشی را  در تبریز بدون ضامن و با پایین‌ترین نرخ بهره واقعی به مشتریان خود فراهم می‌کند. اگر شما نیز قصد خرید گوشی جدید دارید یا از بازنشستگان محترم تامین اجتماعی در تبریز هستید به هیچ وجه این فرصت را از دست ندهید!

برتر دیجیتال امیدوار است که با فراهم نمودن شرایط استثنائی و فوق‌العاده به شما کمک کند تا با استفاده از یک راه مقرون‌ به‌ صرفه به خواسته‌هایتان برسید.

  • برتر دیجیتال
  • ۰
  • ۰

 

بهترین گوشی‌های هوشمند که در سال 2021 عنوان قوی‌ترین باتری را کسب کرده‌اند

بیشتر افراد وقتی تصمیم به خرید یک گوشی جدید می‌گیرند، دوام باتری را یکی از مهم‌ترین معیارهای انتخاب می‌دانند. این موضوع قابل قبول است، چون هیچ کس دوست ندارد یک گوشی هوشمند با امکانات عالی ولی باتری ضعیف داشته باشد. ما در این مطلب از برتردیجیتال 5 نمونه از گوشی‌های هوشمند را که دارای باتری قوی هستند و در حال حاضر در بازار ایران نیز وجود دارند برای شما لیست کرده‌ایم. لازم به توضیح است که گوشی‌های هوشمند معرفی شده در این لیست عنوان بهترین باتری گوشی 2021 را به خود اختصاص داده‌اند.

 اگر شما نیز در انتخاب گوشی هوشمند، دوارم باتری را یکی از معیارهای مهم می‌دانید، حتماً پیش از خرید، این لیست را مشاهده کنید. در بخش دوم این مطلب به برخی گوشی‌های هوشمند با باتری قوی اشاره شده است که به رغم اینکه در بازار ایران نایاب هستند، ولی آشنایی با آن‌ها خالی از لطف نیست. 

  • برتر دیجیتال
  • ۰
  • ۰

امروزه گوشی‌های هوشمند به یک ابزار ضروری در زندگی ما تبدیل شده‌اند که دنیایی از برنامه‌های کاربردی را ارائه می‌دهند، ما را در ارتباط با یکدیگر نگه می‌دارند و به سازماندهی زندگی کمک می‌کنند. با این همه خیلی از مردم، گوشی‌‌های هوشمند را فقط به این علت می‌خرند که همیشه یک دوربین عالی همراه خود داشته باشند.

سایت DXOMark از دیرباز به عنوان یکی از منابع معتبر در حوزه بررسی دوربین‌های عکاسی، دوربین گوشی و لنز محسوب می‌شود. این سایت همواره به بررسی انواع دوربین‌های موجود در جدیدترین گوشی‌ها می‌پردازد و آن‌ها را بر اساس کیفیت بهتر رتبه‌بندی می‌کند. امروز می‌خواهیم ده مدل برتر را براساس رتبه‌بندی‌ سایت DXOMarK به شما معرفی کنیم که امتیاز بهترین گوشی از نظر دوربین را در سال 2021 را به خود اختصاص داده‌اند.

اگر شما نیز علاقه‌مند به عکاسی و فیلمبرداری با گوشی‌‌های هوشمند هستید با ما در این مطلب از برتر دیجیتال همراه شوید. اطلاعات ارائه شده در این مطلب به شما کمک می‌کند که بهترین گوشی‌های هوشمند را از لحاظ بالاترین سطح کیفیت دوربین بشناسید.

  • برتر دیجیتال