اخبار تکنولوژی

۳ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شیائومی هر سال اقدام به معرفی گوشی‌های جدیدی می‌کند اما از میان تمامی خطوط تولید این شرکت، برند Redmi از محبوبیت خاصی برخوردارست. این سری که تقریباً از هفت هشت سال پیش رسماً وارد بازار موبایل شده‌اند، سال به سال پیشرفت کرده و حالا به پختگی و بلوغ کامل رسیده به طوری که به جرأت می‌توانیم آن را از جمله سری‌های پرفروش دنیا تلقی کنیم. در میان اعضای این سری، سال گذشته ردمی نوت 10 پرو نشان داد می‌تواند برای رقبای ساخته شده خود توسط کمپانی‌های کره‌ای مانند سامسونگ دردسر ایجاد کند و امسال نیز با معرفی ردمی نوت 11 پرو، موفقیت شیائومی به نظر ادامه پیدا کرده است. اما این‌بار این سؤال پیش می‌آید که از یک سال پیش تاکنون چه اتفاقات تازه‌ای در این خط تولید رخ داده و با مقایسه ردمی Note 10 Pro با Note 11 Pro شیائومی چه نوآوری‌هایی را مشاهده خواهیم کرد؟ برای اینکه پاسخ سؤال مطرح شده را کسب کنید، پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از لینک ارائه شده به وبلاگ برتر دیجیتال بروید و مطلب مربوطه را بخوانید.

  • برتر دیجیتال
  • ۰
  • ۰

از میان اعضای خانواده ردمی نوت 11 شیائومی، گوشی ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G از همه قوی‌تر، پیشرفته‌تر و باامکانات‌تر است. در واقع این موبایل یک رده پایین‌تر از دستگاه‌های بالارده و پرچمدار جای می‌گیرد وگرنه تمامی فاکتورهای لازم برای تبدیل شدن به یک تلفن همراه میان‌رده قَدَر را داراست. شیوه طراحی مدرن با لبه‌های گرد، صفحه نمایش 6.67 اینچی با نرخ بازسازی 120 هرتزی، سخت‌افزار قدرتمند، دوربین باکیفیت و توانمند، باتری بادوام با پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع 120 واتی، سیستم نرم‌افزاری بروز و قابلیت اتصال به شبکه 5G، مهمترین مشخصات ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G به حساب می‌آیند. اما برای اینکه به صورت جزئی‌نگرانه با این گوشی آشنا شوید، مطلب بررسی Redmi Note 11 Pro + 5G را با استفاده از لینک داده شده از وبلاگ برتر دیجیتال مطالعه کنید.

  • برتر دیجیتال
  • ۰
  • ۰

سامسونگ و شیائومی رقابت داغی در بازار گوشی‌های هوشمند دارند و این رقابت در موبایل‌های میان‌رده شدیدتر است و هر ساله نیز شدت آن بیشتر می‌شود. امسال هم شیائومی با معرفی گوشی‌های سری ردمی نوت 11 به تعداد نمایندگانش در رده نامبرده افزود و در ادامه برای اینکه سامسونگ قافیه را به رقیب چینی‌اش نبازد، اقدام به رونمایی از چند دستگاه ارزان قیمت و میان‌رده از جمله گلکسی ای 23 کرد. با یک نگاه کلی به مشخصات این دو تلفن همراه می‌توان به این نتیجه رسید که ردمی Note 11 و گلکسی  A23رقیبان جدی برای هم به شمار می‌روند اما در عین حال برای خیلی‌ها این سؤال پیش می‌آید که تفاوت آنها در چیست؟ برای اینکه پاسخ سؤال داده شده را دریافت کنید، با استفاده از لینک داده شده مطلب مقایسه Galaxy A23 با Redmi Note 11 را از وبلاگ برتر دیجیتال مطالعه نمایید.

  • برتر دیجیتال