اخبار تکنولوژی

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

برتر دیجیتال به عنوان مرجع موبایل در ایران ، لیستی از جدیدترین گوشی‌های بازار موبایل ایران را به همراه قیمت روز آن‌ها تقدیم شما می‌نماید. شایان ذکر است که قیمت‌ها همواره به روز بوده و شما می‌توانید برای اطلاع از گوشی های جدید بازا موبایل ایران و اطلاع از تغییرات قیمت گوشی‌ها، همه روزه به مرجع موبایل برتر دیجیتال سر بزنید.

 


همچنین در خصوص قیمت گوشی‌ها، به دلیل وجود تفاوت قیمت در بازار موبایل ایران برای انواع مختلف یک گوشی (گارانتی و رنگ متفاوت)، برتر دیجیتال به عنوان مرجع موبایل، لیست قیمت همه گوشی‌ها را نیز برای انواع مختلف رنگ و گارانتی گوشی ها درج کرده است؛ تا کاربران گرامی بتوانند قیمت انواع مختلف یک گوشی را ملاحظه نمایند.




برای مشاهده لیست گوشی‌ها و اطلاعات آن‌ها ‏لطفا روی عبارت موبایل ایران کلیک کنید.

  • برتر دیجیتال
  • ۰
  • ۰

مسلما عمر باتری یکی از مهم ترین فاکتورهای خرید گوشی هوشمند است. بدون شک هیچ کس نمی‌خواهد گوشی موبایلی داشته باشد که حتی یک روز هم بدون نیاز به شارژ مجدد دوام نمی‌آورد! علاوه بر این برخی افراد می‌خواند خیال خود را از بابت باتری در هنگام خرید گوشی راحت کنند! اگر شما نیز از آن دسته افراد هستید، پس حتما این ۵ گوشی را که به عقیده کارشناسان برتر دیجیتال قوی‌ترین باتری موبایل ۲۰۱۹ را دارا می‌باشند، برای خرید در نظر بگیرید.

معرفی ۵ گوشی دارای قوی‌ترین باتری موبایل ۲۰۱۹

۳- رد می نوت ۷ – Xiaomi Redmi Note 7

گوشی شیائومی Redmi Note 7 یکی از بهترین و پر طرفدارترین میان رده های بازار است. Redmi Note 7 بغیر از داشتن طراحی زیبا، دوربین بسیار با کیفیت و سخت افزار قدرتمند، دارای یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری است. Redmi Note 7 به لطف پردازنده Snapdragon 660 از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی کوالکام Quick Charge 4 پشتیبانی می‌کند؛ اما شیائومی برای کاهش هزینه درون جعبه دستگاه یکشارژر ساده 10 واتی قرار داده است. استقامت باتری این گوشی ۱۰۸ ساعت می‌باشد که با شارژ ۱۰۰ درصد، کاربر می‌تواند ۳۲ساعت و ۳۵ دقیقه وب‌گردی کند و یا ۱۴ ساعت و ۲۲ دقیقه ویدیو ببیند.

برای مطالعه ادامه مطلب لطفا روی عبارت بهترین گوشی از لحاظ باتری ۲۰۱۹ کلیک کنید.

  • برتر دیجیتال