اخبار تکنولوژی

  • ۰
  • ۰

امروزه گوشی‌های هوشمند به یک ابزار ضروری در زندگی ما تبدیل شده‌اند که دنیایی از برنامه‌های کاربردی را ارائه می‌دهند، ما را در ارتباط با یکدیگر نگه می‌دارند و به سازماندهی زندگی کمک می‌کنند. با این همه خیلی از مردم، گوشی‌‌های هوشمند را فقط به این علت می‌خرند که همیشه یک دوربین عالی همراه خود داشته باشند.

سایت DXOMark از دیرباز به عنوان یکی از منابع معتبر در حوزه بررسی دوربین‌های عکاسی، دوربین گوشی و لنز محسوب می‌شود. این سایت همواره به بررسی انواع دوربین‌های موجود در جدیدترین گوشی‌ها می‌پردازد و آن‌ها را بر اساس کیفیت بهتر رتبه‌بندی می‌کند. امروز می‌خواهیم ده مدل برتر را براساس رتبه‌بندی‌ سایت DXOMarK به شما معرفی کنیم که امتیاز بهترین گوشی از نظر دوربین را در سال 2021 را به خود اختصاص داده‌اند.

اگر شما نیز علاقه‌مند به عکاسی و فیلمبرداری با گوشی‌‌های هوشمند هستید با ما در این مطلب از برتر دیجیتال همراه شوید. اطلاعات ارائه شده در این مطلب به شما کمک می‌کند که بهترین گوشی‌های هوشمند را از لحاظ بالاترین سطح کیفیت دوربین بشناسید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی