اخبار تکنولوژی

  • ۰
  • ۰

How-to-transfer-old-WhatsApp-chats-to-your-new-smartphone-4-400x400.jpg

احتمالا برایتان پیش آمده است که با گوشی جدیدی وارد حساب واتس‌اپ خود شده‌اید ولی پیام‌های قدیمی‌تان برایتان نمایش داده نشده است. متاسفانه، در واتس‌اپ پیغام‌های قدیمی به طور خودکار انتقال داده نمی‌شوند. ما در این مقاله سعی می‌کنیم چگونگی انتقال اطلاعات واتس‌اپ به گوشی جدید را برایتان آموزش دهیم؛ پس با برتر دیجیتال همراه باشید.
۱. بکاپ‌گیری با گوگل درایو و بازیابی پیام‌ها

نسخه‌های جدید واتس‌اپ حاوی ویژگی بکاپ‌گیری به وسیله گوگل درایو هستند؛ این یعنی فرآیند انتقال پیام‌های واتس‌اپ کاربران به گوشی‌های دیگر آسان‌تر از گذشته شده است.

برای انتقال اطلاعات واتس‌اپ به گوشی جدید کارهای زیر را انجام دهید:
 

  • سه نقطه موجود در گوشه بالا سمت چپ را لمس کنید. وارد قسمت تنظیمات (Settings) شوید؛ حال به قسمت گفتگوها (Chats) و در نهایت بکاپ‌گیری از گفتگوها (Chat Backup) بروید.
  • در این قسمت می‌توانید از چت‌های خود به صورت دستی بک‌اپ تهیه نمایید؛ همچنین می‌توانید تنظیم کنید که به طور مداوم و در بازه‌های زمانی مختلف، به‌طور خودکار فایل پشتیبان ایجاد شود. در این صورت، وقتی واتس‌اپ دوباره نصب می‌شود، از شما درخواست می‌کند تا گفتگوها و فایل‌های چند رسانه‌ای قدیمی‌تان را از گوگل درایو بازیابی کنید.
  • در نهایت چت‌ها و مخاطبین به سرعت در اپلیکیشن ظاهر می‌شوند؛ محتواهای چند رسانه‌ای نیز در پس‌زمینه شروع به دانلود شدن خواهند کرد.

روش گفته شده یکی از راهکارهای معمول جهت بازیابی اطلاعات واتس‌اپ هنگام تعویض گوشی‌های هوشمند است.

برای مطالعه ادامه مطلب روی عبارت انتقال اطلاعات واتس‌اپ به گوشی جدید کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی