اخبار تکنولوژی

  • ۰
  • ۰

the-last-of-us-2-6-400x400.jpg

بازی The Last of Us 2 یکی از مهمترین بازی‌های اختصاصی پلی‌استیشن ۴ می‌باشد. نسخه اولیه این بازی محصولی مدرن و کلاسیک و ساخته شده توسط Naughty Dog است و ورژن دوم آن احتمالاً همچون نسخه اول موفق خواهد بود. حالا سونی به تازگی جزئیاتی از این بازی منتشر کرده که در ادامه به متداول‌ترین سؤالات پیرامون آن می‌پردازیم پس با برتر دیجیتال همراه باشید.

تاریخ عرضه بازی The Last of Us 2 چه زمانی است؟

این بازی در روز جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ در سرتاسر جهان عرضه خواهد شد. البته طبق آخرین خبرها، این بازی در بعضی از کشورهای خاورمیانه از جمله عربستان سعودی و امارات بن شده است. یعنی امکان خرید آن به صورت پیش پرداخت از طریق PlayStation Store مقدور نبوده و همچنین از طریق مجاری رسمی نیز فروش این بازی در این کشورها غیرمجاز اعلام شده است. دلیل این کار هم ظاهرا به خاطر مسائل LGBT بودن الی می‌باشد.

آیا در صورت پیش سفارش این بازی، امتیازی دریافت خواهیم کرد؟

بله. اگر برای The Last of Us Part 2 پیش سفارش ثبت کنید، در خودِ بازی امتیازاتی دریافت خواهید کرد که عبارتند از امکانات مربوط به ارتقای مهمات و راهنمای آموزش دستی. به علاوه، پیش سفارش از طریق فروشگاه پلی‌استیشن نیز یک آواتار PSN اختصاصی نصیبتان خواهد کرد.

برای مطالعه ادامه مطلب روی عبارت بازی The Last of Us 2 کلیک کنید.

  • ۹۹/۰۳/۱۰
  • برتر دیجیتال

بازی The Last of Us 2

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی