اخبار تکنولوژی

  • ۰
  • ۰

بیایید بی‌پرده و رک با هم حرف بزنیم! در میان ویژگی‌های متعدد و جذاب سیستم عامل اندروید، برخی از تنظیمات و ویژگی‌ها هستند که کاربرد چندانی ندارند. به احتمال زیاد، شما هم خواستار غیرفعال کردن آن‌ها هستید ولی به دلایل مختلف تاکنون این کار را انجام نداده‌اید. امروز ما اینجا هستیم تا سه تا از ویژگی‌های آزاردهنده‌‌ اندروید که باید همین الان غیرفعال شوند را به شما معرفی کنیم.


ویژگی‌های آزاردهنده‌‌ اندروید و روش‌های رفع آن‌ها را بشناسیم:
غیرفعالسازی دسترسی غیرضروری اپلیکیشن‌ها به موقعیت مکانی (GPS):
یکی از دغده‌های مهم همه کاربران، افزایش طول عمر باتری است. یکی از دلایل افزایش میزان مصرف باتری در گوشی‌ها، همین برقراری ارتباط اپلیکیشن‌ها با قطعه سخت‌افزاری موقعیت مکانی یا همان GPS است.

به صورت پیش‌فرض، زمانی‌که نرم‌افزاری به موقعیت مکانی شما نیاز داشته باشد، از GPS استفاده می‌کند و باعث افزایش مصرف باتری شما می‌گردد. خوش‌بختانه شما می‌توانید این قابلیت را در تک‌تک برنامه‌ها تغییر دهید. در این صورت مطمئناً عمر باتری شما بیشتر خواهد شد.

به منظور غیرفعال کردن یکی از ویژگی‌های آزاردهنده‌‌ اندروید و تغییر تنظیمات دسترسی اپلیکیشن‌ها به موقعیت مکانی، مراحل زیر را انجام دهید:
 

  1. به قسمت تنظیمات گوشی (Settings) بروید.
  2. در قسمت جستجو، عبارت دسترسی به موقعیت مکانی (location access) را جستجو کنید. شرکت‌های تولیدکننده‌ی گوشی معمولاً آن را در بخش حریم شخصی و امنیت (Privacy and Security) قرار می‌دهند.

برای مطالعه ادامه متن روی عبارت  کلیک کنید.

  • ۹۸/۱۰/۰۱
  • برتر دیجیتال

ویژگی‌های آزاردهنده‌‌ اندروید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی