اخبار تکنولوژی

  • ۰
  • ۰

اگر بخواهیم بیشتر از دو سال از گوشی هوشمند خود استفاده کنیم، به احتمال زیاد تنها با نصب رام‌‌های سفارشی قادر به دریافت بروزرسانی برنامه‌ها خواهیم بود. از سوی دیگر، با نصب رام‌های سفارشی، می‌توانیم طرح‌‌ها و رابط‌های کاربری جدید را تجربه کرده و کارهای جدیدی را انجام دهیم. اگر می‌خواهید دنیای رام‌‌ها را کشف کنید و با بهترین کاستوم رام‌های اندروید آشنا شوید، تا پایان مقاله همراه ما باشید تا شما را با لیستی از بهترین کاستوم رام‌های اندروید پیشنهادی آشنا سازیم.

کاستوم رام‌های اندروید
اکثر سازندگان گوشی‌‌های هوشمند انتقادات مهم و زیادی درباره رامهای اصلی، از کاربران دریافت میکنند. از این رو شرکت‌ها و انجمن‌های ثانویه دست به تولید و انتشار کاستوم رام‌های سفارشی میزنند. بهترین کاستوم رامهای اندروید از روی قعال بودن انجمنهایشان و تعداد دستگاه‌هایی که پشتیبانی می‌کنند، شناخته می‌‌شوند.
در اینجا به برخی بهبودهایی که کاستوم رامهای ثانویه ارائه می‌کنند اشاره میکنیم:

  • به‌‌روزرسانی‌‌های امنیتی
  • برنامه‌‌های از قبل نصب شده کمتر
  • بهبود رابط کاربری

در مورد رامهای اصلی پس از حدود دو سال یا بعضا سه سال، به‌‌روزرسانی‌‌های امنیتی پایان می‌‌یابد. اگر همچنان تمایل به استفاده از گوشی خود داشته باشیم، یا باید خطرات امنیتی آن را قبول کنیم یا حداقل نرم‌‌افزار و رام آن را عوض کنیم.

همچنین با عدم به‌روزرسانی شاخصههای امنیتی در رامهای اصلی برای گوشیهای قدیمی، اجرای برخی اپلکیشنها در این گوشیها به مشکل برمیخورد. برای مثال اپلکیشنها و گیم‌هایی نظیر Snapchat، Super Mario Run، Pokemon Go و Netflix بهترین مثال‌‌های آشنا برای همه ما هستند.

برای مطالعه ادامه مطلب روی بهترین کاستوم رام‌های اندروید کلیک کنید.

  • ۹۸/۰۶/۱۲
  • برتر دیجیتال

بهترین کاستوم رام‌های اندروید

نظرات (۱)

وبلاگ خوبی دارید خواستید پیام بدید تبادل لینک کنیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی